loading...
سایت رسمی حساب 24
آخرین ارسال های انجمن
hesabdar بازدید : 450 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (7)

سلام امروز نمرات دکتر جاوید اعلام شد
نمراتی که تعجب داشت!!!
بعضی از نمرات بشرح زیر می باشد

2 تا نتیجه گیری و  از این نمرات
1-اونایی که میگفتند خراب کردیم بازیگرای قابلی هستند.الان خیلی ها دچار تردید شدند که خوب نوشته بودند و نمرشون کمتر از اونهایی شد که می گفتند خراب کردیم...استاد نمره داده یا اونها به دروغ گفتند خراب کردیم
2-هر چقدر صاف و ساده باشی و نیت خیر و بخوای به همه کمک کنی بیشتر ضربه می بینی
13
15
19
17.5
12
15
15.5
14
14.75
13
19
19.5
15.75
19
14
19.5
15
19
14
17.5
14
15.5
18
12
16.5

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ghaeidrahmati در تاریخ 1392/06/03 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

من کاری با نمرات بچه های دیگه ندارم ولی با نظر حسابدار موافقم.شکلک

این نظر توسط ghaeidrahmati در تاریخ 1392/06/03 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظر من دکترجاوید اصلا به حق نمره ندادن ومن خیلی تعجب کردم با توجه به شناختی که از ایشون دارم .من خودم درس نخوندم ولی حقم رو هم بهم نداده بود .
پاسخ : سلام
قطعا اگه حتي صدم نمره اي جابه جا شده باشه خدا ناظر همه چيز هست!
زندگي خيلي زودتر از اون چيزي كه فكرشو ميكنيم ميگذره!

این نظر توسط آزاده یعقوبوند در تاریخ 1392/06/03 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

من برادولتی نظرخودم رو17یا18بود امابیشترداده واقعامتعجب شدم ازنمره دادنش شایدهرکس جای من بود ازش دفاع میکردولی من واقعا ناراحت شدم برا بچه هایی که میدونم درمقایسه بادیگران بیشترازاین حقشون بوداززحمات شما هم متشکرم
پاسخ : دقيقا همينجور شده...اونا كه فكر ميكردند بالا ميگيرن كم گرفتند اونا كه فكر ميكردن كم بگيرند بالا گرفتند..
ولي ممنون از صداقتتون...هيچ چيز بالاتر اين نيست...
من براي بيشترتون خوشحالم كه نمرات بالا گرفتيد..

این نظر توسط abm در تاریخ 1392/06/02 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون حسابداراززحمتاتون.خیلی ناراحت نباشین.این خاصیت بشره.حداقل درطول 16-17 سال درس خوندن به این نتیجه رسیدم.شما هم باید متوجه میشدید.اینم درس عبرتی که جلوجلو راجع به استادا قضاوت نکنیم.حالااستادهمت فرخوبه شد.هرکی ازمابپرسه همینا میگیم.درنتیجه خوبی وبدی استادا را خودمون بسنجیم نه طبق گفته دیگران.گذشت دیگه.اتفاقیه که افتاد.درس خوبی برای بعد.زیاد دیگه فکرشا نکنید
پاسخ : سلام.دقيقا حق با شماست
سعي خواهم كرد درس عبرت خوبي بشه برام اين جريانات!

این نظر توسط azade yaqobvand در تاریخ 1392/06/01 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

بابچه ها که تماس گرفتم متوجه شدم که جدای ازاون سوال وبا مقایسه کردن جاوید خیلی عجیب نمره داده کسایی که قبل ازامتحان گفتن خیلی کم درس خوندن به طور عجیبی نمرات بالا گرفتن
پاسخ : والله من چوب صداقتم رو خوردم سوالها رو به همه دادم و نمرات همه رفت بالا...اشتباه كردم...ديگه همچين حماقتي رو انجام نخواهم داد...خيلي از نمره خودم عصباني هستم...و نفهميدم قسم حضرت عباس رو قبول كنم يا دم خروس...از اونطرف همه ميگفتند اين و ننوشتيم اونو ننوشتيم از اينور همه 19 شدند...من نميدونم دروغ گفتند خراب كرديم يا راست گفتند...اگه راست گفتند پس جاويد نمره داده به هر كس دوست داشته...اگه دروغ گفتند پس خيلي آدمهاي بي صداقتي هستند...حيف از اون همه اطلاع رساني من موقع امتحان...البته به استثنا تعدادي از دوستان كه هر كاري از دستم بربياد بازم براشون انجام ميدم

این نظر توسط آزاده یعقوب وند در تاریخ 1392/06/01 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین بچه ها؟من فک میکنکم سوالی روکه بچه ها صورتشوعوض کردن مشکلی نداشت وکسایی که با همون صورت سوال حل کردن درست نوشتن.من موقعی که بیرون اومدم ازجلسه روحساب حرف بچه هافک میکردم خراب کردم اما خوشحالم که صورت سوال روعوض نکردم.
پاسخ : سلام خانم يعقوب وند خيلي خوش آمديد
والله چه عرض كنم...من به تمام اين ماجراها مشكوكم...دست خودم نيست...خيلي دوست دارم خوش بينانه نگاه كنم...ولي نميتونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ايا از كيفيت سايت راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7675
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,875
  • بازدید کلی : 433,921